torsdag 20. mars 2014

HACKET!

Dessverre så viser det seg at noen har hacket seg inn på mailen vår og derfra sendt enmengde med mail til alle på adresselisten vår. 
Vi beklager det intrufne, mailen har nå fått nytt passord og vi håper at dette ikke skjer igjen.

Med vennlig hilsen alle oss i Sketchy Colors

***

Unfortunately, it appears that someone has hacked into ou mail and from there sent a lot of emails to everyone on our mailing list. 
We apologize for what has happened, the mail has now been given a new password, and we hope that this does not happen again. 

Sincerely all of us at Sketchy Colors


12 kommentarer:

Anne sa...

Det ante meg nok, syns det var pussig at jeg skulle få en slik mail fra deres konto. Håper dere får det ordnet opp. :)

Kaija sa...

Here, also one of which became the "Schetcy Colors" was received through my e-mail address.
Everything that happen.:)
Hugs Kaija<3

Lenas kort sa...

Ante meg det! Fikk mail jeg også.

Gro sa...

Det forstod jeg straks og skulle til å sende dere en mail om det. Flott at dere går ut og advarer her.
Klem fra Gro

coops sa...

yes i received one too ladies but i could not read the laungage anyway so deleted it.no worries.
take care

xx coops xx

coops sa...

yes i received one too ladies but i could not read the laungage anyway so deleted it.no worries.
take care

xx coops xx

coops sa...

yes i received one too ladies but i could not read the laungage anyway so deleted it.no worries.
take care

xx coops xx

Gunn`s Kort sa...

Så kjedelig, jeg har nettopp sett denne mailen.
Klem fra Gunn

Åse-May sa...

Ante meg det....fikk mail i dag

❤ Kaia sa...

Kaia skal på Ski treff og er absolutt ikke i Skottland i pengenød. Beklager så mye alle sammen.
Klem fra Kaia

❤ Kaia sa...

Kaia skal på Ski treff og er absolutt ikke i Skottland i pengenød. Beklager så mye alle sammen.
Klem fra Kaia

Synnøve sa...

Skjønte at det måtte ha skjedd, da jeg fikk mail...
Håper dere får ordnet opp og at det ikke skaper alt for mye problemer for dere, gode jenter :)
klem